۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

40 پروژه مخابرات، کشاورزی و مسکن در دو شهر استان مرکزی به بهره برداری رسید

40 پروژه مخابرات، کشاورزی و مسکن در دو شهر استان مرکزی به بهره برداری رسید

اراک - خبرگزاری مهر: در سومين روز از دهه مبارك فجر پروژه مخابرات، کشاورزی و مسکن در دو شهرستان محلات و دلیجان استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی، مسئولين استاني و محلي به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر،در این سفر استاندار و مسئولین 35 پروژه در شهرستان دلیجان با اعتباري بالغ بر 204 ميليارد ريال و پنج پروژه در شهرستان محلات با هزينه 58 ميليارد ريال افتتاح شد.

استاندار مرکزی ظهر دوشنبه طی سخنانی در جمع مردم در مسجد جامع شهر نراق ضمن تبريك ايام الله دهه مبارك فجر با اشره به پروژه های شهرستان دلیجان افزود: اين پروژه ها در حوزه عمران روستايي،‌ عمران شهري، كشاورزي و صنعتي و ... مي باشد كه با بهره برداري از آنها 230 اشتغال مستقيم ايجاد و بيش از پنج هزار خانوارا ز مزاياي آن بهره مند مي گردند.

محمدحسين مقيمي با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای مردم ایران و جهان به همراه داشته، متذکر شد: خودباوری و اعتماد به‌نفس از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در مردم نمایان شده است.

مقيمي ادامه داد:‌ در جنگ و دفاع مقدس هشت ساله،‌ به اين نتيجه رسيديم كه بايد بر روي پاي خود بايستيم وبعد از انقلاب اسلامي هم با حمايت نخبگان در حوزه هاي مختلف اجتماعي،‌ اقتصادي و فناوري پيشرفت هاي قابل توجهي داشتيم.

وي با تاكيد بر اينكه با روي كار آمدن دولت تدبير و اميد، اميد در مردم به آينده افزايش پيدا كرده است گفت:‌ مسئولين موظف هستند كه با ايجاد اشتغال، مهار بيكاري و افزايش در آمد اين روحيه را تقويت كنند.

21 پروژه در شهرستان محلات آماده بهره برداري است

مقيمي ادامه داد: مديران بايد زمينه هاي لازم و قانوني و اداري براي سرمايه گذاري بيشتر در استان، شهرهاي كوچك و مناطق كمتر توسعه يافته را فراهم كنند.

وی با اشاره به پروژه های شهرستان محلات گفت:‌مجموعاً 21 پروژه در شهرستان محلات با اعتباري بالغ بر 58 ميليارد ريال آماده بهره برداري مي باشد كه امروز پنج پروژه آن افتتاح شد.

استاندار مرکزی ضمن برشمردن قابلیتهای صنعتی و اقتصادی و كشاورزي شهرستان محلات، گفت : مسئولين بايد براي رفع مشكلات و توسعه همه جانبه شهرستان محلات تلاش كنند.

گفتني است افتتاح مخزن دو هزار متر مكعبي و خط انتقال آب محلات با اعتبار 4100 ميليون ريال، افتتاح هشت پروژه مخابراتي با اعتباري بالغ بر 27 ميليارد ريال، افتتاح 25 واحد مسكن مددجويي بهزيستي 16 واحد آن مسكن مهر و 9 واحد آن خودمالكين است، راه اندازي چهار واحد گلخانه اي، افتتاح چندين پروژه روستايي و كلنگ زني درمانگاه شبانه روزي نيم ور محلات از برنامه هاي امروز سفر استاندار به شهرستان محلات به مناسبت دهه مبارك فجر بود.

همچنین در جريان این سفر فاز سوم خانه سالمندان خاوه و كلنگ زني سالن چند منظوره مركز سلمان در شهرستان دلیجان كلنگ زني شد.

کد خبر 2228085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha